2011-01-18
 12:18:22

Falskt alarm

Hej hej! Nu har jag ändrat mig =) Jag har velat fram och tillbaka om det här med lösen och för att ni ska slippa krångel så har jag bestämt mig att strunta i lösenord och låta er läsa bloggen som vanligt. Jag vet att det är några som läser bloggen via mobilen och då är det i vart fall lättare att läsa bloggen utan lösen.

Så nu kommer jag inte att skriva om det jag klurar på hela dagarna. Jag kan bara berätta att arbetsmarknaden i Östersund inte verkar ha några kvalificerade tjänster att erbjuda för tillfället. Däremot så har jag tackat nej bäde till att bli orderadministratör och scanningsoperatör den senaste veckan. Jag är otroligt mån om att hamna på rätt bana i karriären på en gång. Det blir svårare att få de tjänster jag vill ha om jag har hamnat fel från början. Dessutom så har ju jag möjlighet att vara "kräsen" då Milles dagisdebut är först till hösten. Som det ser ut nu så finns det fler jobbchanser bland annat 20 mil österut eller 60 mil söderut. Vi får se om vi avvaktar eller hoppar på tåget!


Johanna

Tror nog att många skulle uppskatta om ni kom österut! ;)



PUBLICERAT: 2011-01-18, 16:19:37 | URL: http://gieken.blogspot.com
therese

Jag kan bara hålla med föregående talare :) Kram


Moster

Eeeeeh nej



PUBLICERAT: 2011-01-18, 19:47:43 | URL: http://scrapbookbyjessica.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: