2011-01-02
 20:47:32

Danstjejen

Jag skulle ALDRIG ha skrivit att det var behändigt att handla mat med barnen! (Som jag har sagt förut blir det totalt tvärsemot när man skriver något i bloggen!) Det var en lättstött Amelia jag tog med till affärn imorse. Hon fick ta en egen barnkundvagn och styrde den rakt mot leksaksavdelningen. Där ville hon ha alla dockor, leksaker och klistermärken som fanns. Jag försökte med allt... tills jag fick bära ut en gallskrikandes och sparkandes två-åring till bilen och åka hem utan mat. Herregud! Jag har aldrig sett henne så. Hon har det rätt så tufft nu. Hon håller på få nya tänder och äter knappt nått, och inte sover hon som hon ska heller. Tur att Elias var här hela eftermiddagen så att hon fick något annat att tänka på. Efter middagen ville hon ha dansparty. Här får ni se när Amelia dansar och när Mille sjunger med till radion.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: