2011-02-03
 08:59:42

Torsdag morgon

Nu sitter jag här i soffan igen =) Barnen skuttar runt, friska och fulla av energi. Det verkar dessvärre som att det är min tur att bli krasslig. Jag är så otroligt trött och har lite ont i halsen. Vi får hoppas på det bästa. Jag kände mig liksom färdig med kurering och hemmamys.

Igår kväll var jag tillbaka till tandläkaren och lagade en tand. Jag tog bedövning och kände inte av halva ansiktet på hela kvällen. Lars var gullig och tog fram chips och dip till filmen vi skulle kolla klart på. Haha, han tänkte sig nog inte för, för jag vågade knappt äta dom och kände ingen smak i halva munnen! Vi såg Wall Street: Money never sleeps. Usch vilken tråkig film. Mycket fokus på finanskrisen som känns passé (kanske undervisande för dom som inte hängde med i svängarna), plus världens tafligaste slut. Tråkigt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: