2011-02-10
 21:47:16

Snö snö snö

Igår hos Veronica satt vi och pratade om att det kändes som vår och att det skulle bli konstigt med mer vinter. Åh hej vad mycket vinter vi fick igen! Haha. Det blev en innedag idag. Jag hade tänkt att åka pulka med Mille medan Amelia var på dagis, men det gick ju inte. Inte bara för snön, Amelia tog babypulkan till dagis. Så vi stannade inne och badade och busade. Sen kan jag säga att jag fick det kämpigt när jag skulle dra hem Amelia i babypulkan tillsammans med sovandes Mille i dubbelvagnen. Det var en syn vill jag lova. Babypulkan borrar ner sig rejält i snön och är tungdragen utan decimetrar med nysnö, så jag pustade iväg i horisontal-läge och blev enkelt omkörd av en pappa med barnvagn. Sen när Mille vaknade gjorde vi dagens utflykt, till Maxi där vi hälsade på Elias och införskaffade lite nödproviant utifall att vi blir insnöade! 
 


Edvardolea

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.



PUBLICERAT: 2011-10-26, 14:43:33 | URL: http://edvardolea.blogyd.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: