2011-02-14
 13:50:36

Ner... å upp!

Åh hej vilken tråkig dag det här blev. Jag har varit trött. Amelia har varit trött. Jag misstänkte att Mille fått feber, men tempen visade 36,9 och så lågt brukar inte han ligga (plus att han var varmare än vanligt) så jag tror att den har gått sönder. Sen så fick jag inte det jobbet som jag hade sökt heller, det som jag verkligen var klippt och skuren för och som jag hade skuttat av glädje till varje dag. Nu har jag vilat och barnen sover, men dagen känns fortfarande skit. Att Lars inte kommer hem förrän på torsdag eller fredag gör ju inte saken lättare heller. Ofta (för ofta) tar jag saker här i livet med en klackspark, men det börjar bli kämpigt att inte hitta några jobb när jag trodde att jag vid det här laget skulle jobba. Nu har jag inte sökt så många jobb på slutet eftersom att jag hoppades på det här, men ändå. Jag och barnen var på hälsocentralen i morse och där skummade jag igenom ett horoskop för året. Självklart passade det superbra in på mig, haha. Det stod att jag går mot en stor förändring i år, men att det kommer att gå upp och ner, att jag kommer att få kämpa för att få det jag vill ha och att det passar mig utmärkt eftersom att jag gillar både fighten och belöningen. Haha. Nu känns det lite bättre. Oj, så fick jag sms från Lars där det stod att han kommer hem lagom till Elias födelsedagstårta på torsdag. Pjuh! Okej, slutet gott, allting gott!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: