2011-02-14
 15:47:21

Hyss & Prat

Mille är en riktig liten Emil vid matbordet. Maten används inte bara som föda utan även som hårinpackning och ansiktskräm. När han är mätt börjar han dessutom kasta maten på golvet. Igår vid middagsbordet satte han som vanligt igång att kasta ner kycklingen och riset på golvet. Då tittar jag på Lars och säger Han är terrible. Då utbrister Amelia Mea sosså tellubbö! Haha.

Jag sa senast igår att det är så himla roligt när barnen pratar. Man får sig många härliga skratt om dagen!

Idag satt Mille på pottan och när han bajsat färdigt (ursäkta samtalsämnet, det är rätt så hett inom småbarnsföräldrakretsar) berömmer Amelia honom Mille stor tjej!

Mycket av det man själv säger kommer även tillbaka, uttryck man använder i uppfostringssyfte och mycket annat. Jag och Amelia skulle handla korv i Vinterparken i lördags. När vi började närma oss luckan säger Amelia Vi ska handla koooorv. Jag instämmer. Hon fortsätter Och öööööl! Hahaha. Jag höll på att dö! Enough said.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: