2011-02-18
 12:18:35

Gästbloggare

Hej hej nu är det Maddes lillasyster Jessica som bloggar

När Madde bodde i USA fick jag höra att hon hade ett trevligt smeknamn "Madeleine the car killer"
Jag skulle vilja ändra det till "Madeleine the computer killer" eftersom ingen av deras bärbara datorer fungerar. Så det kommer vara ganska tyst här ett par dagar.

Annars då?
Jo jag ska ju åka ner till Stockholm för att jobba någon månad så jag har varit ledig hela veckan. Tänkte att jag kunde spendera någon dag med Madde & barnen men vad händer då? Jo då hälsar vinterkräksjukan på hos dom, trevligt! Snäll syster jag har!

Är det nu jag ska lägga upp lite bilder?



Tycker dom har lyckats ganska bra mina systrar


Madde

Tack för inlägget busunge :) jag är väll ingen datorsödare å ingen bildödare heller för den delen!

Fina bilder du har tagit också!

Får se när datorn hittar hem från reparationen nu då!

Kram


Jane

Ja det har dom minsann. Det e bara du kvar nu Jessica! ;)



PUBLICERAT: 2011-02-18, 15:38:13 | URL: http://lifeofjane.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: