2011-12-06
 18:40:13

Brev till tomten

Kära tomten! 

I år har vi varit jättesnälla! Därför hoppas vi att du är så snäll att du tar dig tid att komma förbi oss på julafton. Vi vet att du ska hälsa på hos många snälla barn och att du arbetar hårt innan julen, så har du tid för oss kommer våra önskelistor här:

Amelia (enligt mig själv)
Hello Kitty
Tomtenisse
Kossa Mu
Lejon
Små små svampar
Kyckling
En liten rosa skoter

(med mina föräldrars hjälp)
Kläder i storlek 110/116 om jag ska kunna växa i dom, 104 om dom ska sitta bra nu
Ritböcker
En liten kavel
Pussel
En kassapparat
Pärlor och gummiband att göra halsband, kanske pärlplattor
Skoterhjälm

(Mina föräldrar har ingen aning om vad dom ska köpa till mig än

Mille (med mina föräldrars hjälp)
Kläder i storlek 98/104 om jag ska kunna växa i dom
Saker som har med djur att göra (böcker, enklare pussel m.m.)
Bollar
En leksaksdammsugare
Skoterhjälm

(Mina föräldrar kommer att köpa en basketkorg eller en snowracer åt mig)

Fortsättning följer


Titta tomten! Vi är inte bara snälla, vi är otroligt intelligenta också!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: