2011-12-14
 21:45:37

Breaking dawn

Ikväll har jag varit på bio med Jessica, Hanna och Tessan. Breaking Dawn part 1 såg vi och ja.. vad ska man säga.. hmpf, jag blev faktiskt lite irriterad över att behöva vänta ett år på sista delen =) Så kan det gå. Men kul var det och jag vet ju egentligen hur det hela slutar, men man vill ju ändå se slutet på film! 

För övrigt kan jag berätta att jag har fel på näsan för vart jag än går luktar det rökt lax. Så bring it Christmas! Jag är redo för julmat! 


Therese Olsson

Gillar du rökt lax så kanske du gillar rökt kött också? Gör du det så borde ni be Jenny och Roger röka lite av det kött som ni köper av dem...själva har vi köpt lammkött som vi bett om att få rökt...är ju så gott!!

Kramar och God Jul från oss i Sundsvall


Eva

Tack vad snäll du är :)



Men jag är så nyfiken på hur det går för dig med allt? Hoppas det går bra iaf!



PUBLICERAT: 2011-12-17, 15:16:02 | URL: http://evali.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: