2011-08-21
 21:41:30

Mårdsjön

Vi har tillbringat helgen hos Eva och Sören i Mårdsjön tillsammans med Jessica, Crippe och moffa. På lördagen fiskde vi, plockade blåbär och grillade korv i Hornsjön. Sen åt vi kräftor och årgång 83 utklassade allt motstånd i Chicago (Crippe) och en nutidsfrågesport (jag). Idag har vi fiskat i Tjärnbergstjärn och jag stod för helgens fångst i form av en liten abborre och en mussla(!?). När vi sa tack och hej fick vi med oss tre kilo nyplockade lingon av värdparet så jag har tillägnat kvällen åt syltkokning. 

Nu började vårt liv som två arbetandes föräldrar och två dagisgalningar. Det känns som att bloggen kommer att bli en helg-blogg, men vi får väll se. Och tycker ni att jag är dålig på att svara i mobilen är det för att den inte vill ta emot ström fortfarande, men jag hoppas få den lagad till veckan. 

Det var allt. Nu tittar vi på bilder! 


Hornsjön












Transformers


Amelia vet gott och väl vad som händer i vinter!


Tjärnbergstjärn





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: