2011-08-12
 20:01:29

Gratulerar!

Nu är en veckas dagisinskolning avklarad. Det har gått galant. Förutom att Mille har blivit agressiv mot mig och Amelia. Han slåss, rivs, nyps, puttas och bits. Jag vet inte om det är en reaktion på dagisstarten eller om han testar gränser. Han har hittills varit så snäll så jag har knappt sagt åt honom, därför kanske han testar var gränsen går. Jag vet inte, men bättre blir det säkerligen. En ny tand har han fått också. Förskolläraren undrade om han sov bra på nätterna efter starten, och det gör han, men däremot inte Amelia som vaknar och har ont i benen/magen varje natt. Men som hon har längtat till dagis har jag svårt att tro att det är därför.

Nästa inskolningsvecka tar Lars hand om för på måndag börjar jag att jobba.

Jag hade tänkt att lägga in en rolig bild från dagis idag, men den har jag på mobilen och den tar inte emot laddning, så jag kan varken lägga upp bilder eller ringa/ta emot samtal. Så då vet ni. 

Och GRATTIS till moffa som fyller år idag! Hurra!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: