2011-08-28
 20:51:23

Brevväxling

"Åh vad skönt med sommarlov för då kan jag se på Våra bästa år. Det är ju så bra."

Ha ha ha. Jag sitter och läser alla brev som jag och Jessica skrev till varandra varje söndag när jag gick gymnasiet i Sundsvall. Jag hittade dom hos pappa idag. Ha ha ha. Ni kan ju gissa vem som skrev det där! På ett jättefint Musse Pigg brevpapper! Och längst upp i högra hörnet hade hon skrivit "Ösd ?/6", ha ha, då har man verkligen sommarlov! Fy fasiken va roligt! 


Jessica

Hahaha våra bästa år är ju en klockren serie!



PUBLICERAT: 2011-08-28, 21:07:17 | URL: http://scrapbookbyjessica.blogspot.com
Göran Jonsson

Det är tur att pappa spar det är ju flera år sedan

vi skulle gåigenom elendet



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: