2011-04-20
 19:29:08

Trimmad

Yup! Igår fick Mille sig en omgång med hårtrimmern. Jag har handjagat hans hår med saxen förut, men det växer ju så fort så vi testade nått nytt. 



Förutom en ny frisyr har han även fått ett himlarns humör! Herregud vad det kan skrikas på dagarna. Den nöjda och lättroade pojken är som förbytt! Det var precis vad Lars varnade för innan ett års-sprutan. Han sa att samma sak hände med Amelia. Det kommer inte jag ihåg, men jag börjar ju tro honom nu. Stackars Mille är missnöjd, otålig och kommer inte för sig att göra nått annat än att försöka stoppa in skivor i vårt PS3. Hoppas han blir gladare snart. Det är väldigt mycket utveckling på gång nu, så det kanske är en anledning till missnöjet... (om ni inte har märkt det så letar jag alltid anledningar till allt, då kan man antingen finna sig i "problemet" eller göra något åt det. Sånn är jag). 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: