2011-04-08
 15:17:31

Lugna dagar

Här är det riktigt lugnt ska jag säga. Det är andra dagen vi tillbringar i soffan med film på TV:n. Vi sover lite och myser mycket. Man blir ordentligt slö av att inte göra något. Mille mår inte bra fortfarande. Han vill knappt äta, det enda jag har fått i honom idag är lite kanelbulle. 

Jag missade ett samtal från USA imorse när jag badade barnen. Det stör mig så otroligt. För att: 1) Jag inte vet vem det var som ringde. 2) Klockan var (jag vet inte om dom har bytt till sommartid än) mellan 24-02 natten mot fredag där borta, vem skulle känna behovet att ringa då? 3) Jag kommunicerar med mina kompisar där borta via mail eller facebook. 4) Inte många vet hur man ringer till Sverige med landskoder och allt. 5) Det enda samtalet jag har fått därifrån sen jag flyttade hem var när Fergen dog den 4:e juli, 2006. Tyvärr är jag så otroligt rädd att få ett sånt till samtal... Löjligt och onödigt kanske, men jag tänker ofta på det... 
Mina förhoppningar just nu är att det är Anne Siri som har glömt att berätta för mig att hon har flyttat tillbaka.

Nu vill Mille mysa igen, sen måste jag dammsuga, det får man lov att göra när man bjuder på kanelbulle i soffan :/


Emiljenny

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring



PUBLICERAT: 2011-06-09, 17:56:40 | URL: http://emiljenny.blognownow.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: