2011-04-07
 10:23:51

Josa

När jag handlade vårkläder till Mille på Stadium hittade jag även ett vind- och vattentätt ställ till Amelia. Jag fick avvakta med att köpa det för hennes storlek på brallorna hade tagit slut. Igår kom jag på att vi kunde shoppa det på nätet. Jag visade jackan och frågade "Är den här fin?". "Nej!" var allt hon sa. Nähää... då gick jag tillbaka till sidan innan som visade alla jackor och så pekade hon "Josa jacka!". Ja, jag visste väll att det var där skon klämde. Jackan jag hade hittat var lila.
Den rosa jackan hon pekade på var inte precis vad jag hade tänkt mig. Imorse tittade vi istället på Polarn' & Pyrets hemsida och där hittade hon såklart en cerise rosa jacka i samma modell som hon alltid har haft på vår/sommar/höst. 



Jag hade hellre handlat på Stadium nu när hon passar i deras storlekar och dom har liknande modeller men roligare färger, jämfört med Polarn som har samma utbud år ut och år in. Sen har vi den lilla detaljen att jacka + byxa kostar 500 kr på Stadium. På Polarn kostar jackan 800 och byxa 550. Sjuka priser, riktigt bra kvalitet, men det har säkerligen Stadium också... 


Anonym

Hej, har du lust att betyg sätta eller bara ge en såikt på den nya designen på min blogg? :)

Är designer och säljer designer men vill veta vad folk som läser och inte läser min blogg tycker, vore kul om du kikade och säger vad du tycker! :)



PUBLICERAT: 2011-04-07, 16:00:34 | URL: http://robinhoods.se
Moster

Stadium för tusan!!!


Ida

Vilken söt jacka den längst ner väldigt fin färg också :)



PUBLICERAT: 2011-04-07, 21:22:32 | URL: http://ipeterson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: