2011-04-29
 20:45:27

Friday!

Den här veckan har gått så fort! Hade jag inte vetat bättre hade jag haft onsdag idag. Superhärligt väder har vi haft och vi var ute i solen redan runt 9-tiden. Jag drog mig faktiskt lite för att gå ut eftersom att Mille var så otålig och förbaskad när vi var ute igår. Men idag var han rena solstrålen, så dagen var kanon. 

Amelia kan också sola

Vi gick in och badade redan kl. 15:00 för att vara fräscha till middagen. Efter barnen hade badat satte jag på en film och så fick dom lite chips som moffa kom med igår (så att jag skulle få duscha ifred och dom skulle få lite mys-tid själva). Jag utsåg Amelia till förste chipsutfodrare med uppgiften att ge Mille ett chips i taget. Han kan nämligen få Lönneberga-blondinen att likna en fjolla om han känner för det. När jag började närma mig slutet på duschen hör jag Mille gnälla. Jaha, nu får han inga chips tänker jag, vilken snäll syrra. Jag duschar färdigt, går ut till vardagsrummet och mycket riktigt... han får inga chips alls... Amelia har nämligen tvärslocknat. Vilken syn. Hon ligger halvvägs ner för soffan och han står på andra sidan soffbordet och gnäller efter chips. Det är inte lätt att vara liten alltså! 







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: