2011-04-06
 20:51:16

Babbel

Idag var Elias här och åt våfflor med oss. Sen skulle han iväg på match och satt stressat i soffan och väntade på sin lagkamrat som inte dök upp i tid. Det visade sig vara Simon Fornander som hade missuppfattat tiden för samlingen. Haha. Stan e allt bra liten alltså!

Jag hade bokat bilen imorgon. Tanken var att jag och Mille skulle åka och bada. Men han har ingen matlust och diarré. Jag vet inte om han är magsjuk eller håller på att få en tand... Det tror jag ju jämt, men han har aldrig varit så här risig när tänderna har kommit. Badförbud på Storsjöbadet har han i varje fall. 

Lars har även beställt vattkoppor av grannen. Jag vet inte riktigt hur bra det känns. Det sägs vara mer lindrigt ju yngre dom är... men ändå. Jag får sova på saken.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: