2010-09-05
 21:38:56

Fler bilder

Tjohooo! Nu kommer fler bilder från dopet. Jag var alldeles slut igår kväll, efter tre dagar med fullrulle-Levi och mamma Therese, dopet och sen middag med Bosse, Pippi, Therese, Levi, Angelica, Graeme & Oliver. Idag har vi firat Lars med alla kakor och tårta som vart över igår så vi har haft fullt hus tills för drygt en timma sen.

Äsch, nog skrivet, här kommer bilderna! Här ser ni även vilka som har gett inspiration till Milles hela namn, Mille Eric Elias!


Best friends Pippi & Levi


Gammelfarmor Astrid & Mille


Therese & Levi


Bordsdekorationer gjorda av Crippe


Dagens nyttigheter


Mer godheter


Min goding


Jessica & jag


Oliver, Graeme & Angelica


Familjen Jonsson-Andersson och prästen Leif


Alla fick va med


Therese läser ur bibeln (den tunna versionen, haha)


Amelia häller upp dopvattnet


I faderns, sonens...


Syrran torkar frillan


Angelica läser Eric Fergen's livsfilosofi


The party, hehe


Jag tycker tydligen att det är skitkul att pappa inte kan med hans Xperia. Schysst!


Dopkaffe


Leah & Veronica


Elias & Karin


Danne & "Poffa"


Amelia & Oliver övar inför framtiden...


...och åker rutschkana...


...liksom kusinerna Hugo & Alma

Sådär! Jag avslutar med en bild när Mille kröns till Lejonkungen :)



Maja

Ni är så sjukt fina allihop:) Och stort grattis till Mille som heter det på riktigt nu:)



PUBLICERAT: 2010-09-06, 22:06:38 | URL: http://majapaulsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: