2010-09-20
 20:08:09

Envis

Igår tittade jag och Lars på Robin Hood. Men bara halva. Vi samlar nämligen tant- och gubbpoäng genom att gå och lägga oss efter halva filmen och se klart den en annan dag (cred till mig). Så idag när jag stod och lagade middag kommer Amelia in i köket med filmen. Hon visar upp den och jag ber henne lägga tillbaka den. Ja säger hon och försvinner ut ur köket. Men inte tusan gick hon och stoppade tillbaka den i DVD-spelaren. Vi kan för våra liv inte hitta filmen. Ber man henne ta fram filmen säger hon ja och fortsätter med det hon gör. Haha, man kan ju bli galen på sånt här. Jag blir så envis och ska hitta den, men nu har vi vänt uppochner på hela lägenheten och den finns ingen stans. Jaja. Jag ser fram emot att få ett gott skratt när vi hittar den!

Idag var vi på kalas hos Linda som fyllde 25 år! Hon hade gjort världens godaste smörgåstårta. Nästa gång vi ska ha tårtkalas ska jag göra en sån. Kanske. Det är ju barnen som fyller år nästa gång.

Nu är det dags för Biggest Loser Sverige. Vilket får mig att komma ihåg hur Elias i lördags frågade om det var en tredje på väg. Någon har slarvat med träningen... =)


Mormor och Mille


Anonym

Kul att du gilla den :)



PUBLICERAT: 2010-09-21, 09:53:53 | URL: http://[email protected]
Maja

Hahaha, det är väl Elias i ett nötskal det:p



PUBLICERAT: 2010-09-21, 10:57:08 | URL: http://majapaulsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: