2010-09-23
 20:10:13

Ålar sig framåt

Idag började Mille åla sig framåt! Vi hade lagt oss i sängen för att han skulle få leka och jag skulle få vila. Och vips rullade han runt och började böka sig mot en leksak. Han fick jobba ordentligt och tog sig kanske en decimeter. Lagom start, helt i rätt riktning!


Kom hit nyckeln!


Jag kan ta mig framåt!

I måndags var vi på BVC för att vaccinera Mille. Han väger numer 9,4 kg och är 69,5 cm lång.

Amelia har hamnat i ett tjur-stadie. Det är her way or the highway. Men det är inte bara negativt. Nyss masserade jag Milles mage och sjöng, vår nattningsrutin. Då kom Amelia och skrek "NEEEEJ. TESS!!!" Vad hon ville var att jag skulle sjönga "En kule natt" som Therese gör ibland! Haha.

Och uppdatering om mig då. Jag är fortfarande trött, trots att jag får sova mer på nätterna. Men det tar väll ett tag att vila upp sig. Jag har sagt att när jag har ammat färdigt vill jag få lyxa till det med en spa-helg. För att jag har burit, fött och nattmatat två barn och den enda tid jag har fått för mig själv är när jag opererade bort blindtarmen för snart två år sedan. Men så tänkte jag efter... jag behöver inte åka på nån spa-helg... jag tar en vecka i New York istället!


Therese

haha gullig hon är hurredu, DU jag hänkar med på den NY resan jag gärna :)


aina

haha, helt rätt. Varför gå på spa när man kan åka till NY? Åk till NY, det är du värd! ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: