2010-10-14
 19:58:12

Thirsty Thursday!

Så kallar man torsdagarna på college i USA. Och så går man ut och dricker billig bärs på pubarna. Kul va!? Nu ska inte jag gå på puben, utan jag ska berätta vad vi har gjort idag.
Babyrytmiken var inställd så det kliade i benen på mig efter Amelia hade blivit lämnad på dagis och jag och Mille hade tagit en morgonpromenad. Så vi gick och hälsade på Anne-Lie där vi fick fika med Veronica och Leah. Mycket trevligt. Sen när vi kom hem kom Jessica och hälsade på. Nyklippt och snygg! Vi kom fram till att vi ska åka till "bada huset", som Amelia kallar det, imorgon. Vi ska "åka kana". Det är det enda hon snackar om när jag nämner Jessica. Så eftersom att Jessica är ledig imorgon åker vi fyra dit. Mille har varit krystig dom senaste dagarna. Lite förstoppad. Därför gav jag honom Lactulose idag. Perfekt timing att det kommer att kicka in imorgon när vi ska på "bada huset". Haha. Det går nog bra!
Mille kommer för övrigt växa upp med russinfingrar. Så mycket som han badar. Det är knappt att jag hinner bada honom hemma innan han ska iväg på Storsjöbadet igen. And he loves it!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: