2010-10-13
 20:41:37

S.N.Y.F.

Häromdagen tittade jag lite på Svenska New York-fruar. Och visst tappade man hakan av olika anledningar under programmets gång, men två saker var bara så himla sköna.
Hörde ni Madeline säga att "jag har verkligen jobbat hårt och jag har verkligen made it"? Fy fasiken så skönt. Snacka om att hon inte packade med sig jantelagen när hon flyttade till USA. Självklart ska hon få konstatera i TV att hon har lyckats där borta när det är hon själv som har slitit för det. Helt rätt.
Den andra saken jag tänkte på var hur Janique skrattade och skojade hela tiden. Vilken skön människa. Hon verkade så lycklig. Gud var roligt det är att se andra människor när dom är så lyckliga!


Therese

Hej gumman, men vad fin bloggen har blivit :) kanske ska ändra min med. Sorry att jag inte har hört av mig jag provade att ringa häromdagen men inget svar. Ska vi höras imorgon? PÖSS O KRAM...Tussen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: