2010-10-27
 11:32:52

Nyfiken i en strut

Imorse parkerade en ÖP-bil med tillhörande journalist och fotograf på vår parkering. Jag undrar vad dom skulle göra i vårat hus! Dom tyckte att det var jätteroligt att Amelia stod och tittade ut ur fönstret, när det i själva verket var Mamma och Melle hon var glad att se på parkeringen! Tack för sällskapet, julgardinerna och bullen.

Imorse fick Lars sovmorgon från jobbet vilket också betydde att jag fick sova till 8:20! Skönt. Inatt förstod jag varför jag hostar så på nätterna. Vi har haft det för svalt i sovrummet. Jag slog på elementet och hostan höll sig iallafall borta tills jag klev upp. Konstigt, första gången det var negativt att ha ett svalt sovrum.

Barnen är piggare, riktiga solstrålar, underbart! Mille skjutsar sig själv framåt på rumpan, inte så jättekontrollerat, men det är nog inte länge kvar tills han tar sig dit han vill.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: