2010-10-20
 21:00:21

Mer bad

Vi var ju och badade idag igen. Och i omklädningsrummet ser jag en pojke och mamma som jag kände igen. Det visade sig vara min kusin Fredriks tjej Moa och deras son Theo! Ute i badhuset fanns också Fredrik. Sist jag träffade Fredrik var nog förra millenniet. Det var jättekul att träffa dom alla tre. Fast när jag gick därifrån började jag skämmas lite. Jag vet inte vad som gick fel, men jag babblade som om jag inte fått prata på hela dagen och vet inte riktigt om jag lät dom säga nått överhuvudtaget. Jag var nog så exhalterad (se, jag babblar fortfarande). Hursomhelst så var det roligt att träffas den lilla stunden och jag hoppas att vi får träffas oftare.

Med till badet åkte också Jane som skulle gymma. Och virrpannan....suck... när vi skulle gå visade det sig att hon hade blivit av med sin telefon. Den som tidigare hade legat några meter från henne på bänken där hon satt och klädde på Mille. Jag hetsade inte upp mig. Det är nämligen så att Jane för några månader sedan "blev av med" samma telefon i Lillänge, när den i själva verket låg hemma bakom datorn för att hon hade kopplat in USB-sladden i den. Iallafall så letade vi telefonen och när Jane konstaterade att någon hade stulit den gick vi till receptionen för att lämna våra nummer utifall att den, mot all förmodan, skulle dyka upp. Tro på tusan att det är någon kille som hittar telefonen inne på gymmet senare under dagen. Tihi.

Ser ni? Herregud vad babblig jag är idag. Nu ska jag surfa in på IKEAs hemsida och skriva en liten lista att skicka med Veronica & c:o på lördag.


Jane

No comments ;)

Mer än att jag gillar du också babblar ibland! =D



PUBLICERAT: 2010-10-21, 09:04:24 | URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Anonym

Haha det var verkligen inget jag tänkte på.

Det var bara kul att träffas

Vi får väl se till att det inte dröjer till 2020 nästa gång bara...



/ Kusin Fredrik



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: