2010-10-16
 20:06:57

Livsmotton

Jag har lagt in mitt livsmotto i information om mig, där uppe till höger. Vill ni ha inspiration till ert livsmotto, eller bara läsa, så kommer en lista på några här.

Älska din nästa, såsom dig själv
Det som inte dödar härdar
What goes around comes around
Hakuna Matata
Fullt ös, medvetslös
Jag är inte cynisk. Jag är synsk, och ser att allt kommer gå åt helvete
Life sucks and then you die
Life's a bitch and then you marry one
Life's a bitch so why not fuck it
On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose
The impossible only takes a while longer
Jag gör som jag vill, andra gör som dom kan
Don't worry, be happy
Dö ung och bli ett snyggt lik
Lev hårt och dö ung
Man lever bara en gång
Carpe diem
C'est la vie
Efter regn kommer solsken
Shit happens
Feeling good is good enough
Den som har flest prylar när han dör vinner
Bli den bäste du kan bli
Fortune favours the brave
Winners never quit, quitters never win
Dont try to find yourself, Create yourself
Undan för eliten, kärringjävel


Therese

hahaaha jag gillade undan för eliten, kärringjävel! och flest prylar till man dör vinner! hahaa classic!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: