2010-10-21
 16:46:32

Halsont och duplo

Inatt vaknade jag med en jätteond hals. Jag har inte varit sjuk på evigheter och det kändes som att det onda skulle kompensera för den tiden. Förutom det så vaknade Mille en gång i timman. Så det har varit en bitvis kämpig dag, men Jane har varit här och gett mig energi. Nu är det barnen som jobbar med det! Mille är barnsligt, haha kul tjej, förtjust i duplo. Det låter ju så roligt.
Just det, det är inte bara mig det är synd om. Båda barnen börjar bli snoriga så har vi otur blir det sjukstuga här i helgen. 
           

           

        





Therese

hej gumman, hoppas inte du fått halsfluss som jag det suger verkligen :S

Vi kan väl höras imorgon.

Krammmmm


Felicia

Vilka söta ungar :)



PUBLICERAT: 2010-10-23, 11:59:17 | URL: http://feliciaericssons.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: