2010-10-07
 13:44:07

En vattkopp?

Igår morse vaknade jag av att någon låg och slog mig på armen för att signalera att han var hungrig. På andra sidan låg någon och drägglade på min rygg. Amelia hade fått feber under natten så helt plötsligt var i fyra stycken i sängen! Det går vattkoppor på dagis så igår väntade vi spänt på att hon skulle bli prickig. Idag mår hon prima. Jättekonstigt. Men det kanske börjar så med vattkoppor? Jag har sett EN röd prick på ryggen. Som kan komma från vart som helst! Vi får väll se.

Häromkvällen var vi och kollade på huset vi har hittat i Fugelsta. Det var väll sådär. Självklart lär man behöva tapetsera om m.m. vart man än flyttar, men jag tyckte att det var mycket som behövde fixas. För mycket för priset huset ligger ute för. Dom har fortfarande inte fått något bud. På söndag ska dom ha en fjärde visning.

Snart är det helg!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: