2010-03-02
 09:15:48

Tisdag

Nu när Amelia kan ta sig ur sängen själv på morgonen sover hon mellan 20:00 och 06:00 istället för 19:00 till 07:00. Men imorse vaknade hon minsann 05:15. Jag låg också vaken så jag var pigg och kunde ha klivit upp, men med tanke på att det inte får bli en vana att kliva upp klockan fem gav jag henne välling och la henne i vår säng. Tro på tusan att hon somnade om!! Enda gången hon brukar somna i vår säng är när hon är sjuk. Men idag gick det bra, så då blev det kvalitetsmys i några timmar =)

Sen gick vi upp och jag lämnade henne på dagis. För att jag måste plugga. Men nu ångrar jag mig eftersom att det är så fint väder. Det hade varit mycket roligare att vara ute i solen med henne, men nu måste jag plugga, så what to do?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: