2010-03-10
 19:44:13

Lottovinnare!

Jodå! Idag vann vi. 23 kronor. Jippi. Vi spelade visserligen för 22 kronor, så vinsten var egentligen en krona. Undra vad vi ska göra för kul för den vinsten?

Idag fick Amelia sin andra svininfluensa spruta. Det kändes onödigt, men BVC insisterade eftersom att bara en inte ger ett fullgott skydd. Nu är ju inte jag nån expert, men min tanke är att det kanske lönar sig i framtiden att ha vaccinerat sig, om viruset kommer tillbaka.

Igår fick vi finbesök av Therese, Limu, Levi, Edith och Gotte som var påväg till fjällen. Och ska man till fjällen är ett fika-stopp hos oss obligatoriskt =) Det var jättekul att träffa dom alla.

Annars så sitter jag hemma på dagarna och försöker läsa min trista kurslitteratur till min trista kurs. Och motivationen tryter kan jag meddela. Idag tittade jag t.ex. på två förlossnings TV-program istället och var mer än redo för att bäbisen skulle komma. Vilket är dumt tänkt, för jag hoppas på att gå över tiden så att jag hinner plugga mer. Bara den eländiga kursen är över nångång. Nån gång är om två veckor. Jippi.


Linda L

När är du beräknad att få nr 2 då? Är inte de ganska snart har jag fått för mig :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: