2010-03-31
 15:58:23

Besök

Sen i måndags har vi haft finbesök av Therese och Levi, eller Tess och Gicka som Amelia kallar dom. Vi har slappat, ätit god mat lagad av Lars, hälsat på Veroncia och tagit en sväng på stan. Nu har dom åkt vidare till fjällen, men vi kanske får se dom i helgen igen.


Amelia, Tess & Levi läser Mama


Jessica & Crippe kom med kladdkaka och grädde. Amelia gillar spraygrädde skarpt


Levi & Amelia blir rena å fina


Leah & Levi


Levi & Amelia testar nya kärran på stan

Nu har Amelia däckat i vagnen och jag har parkerat mig själv i soffan. Här blir jag nog sittandes, jag måste öva på att ta det lite lugnare. Alla säger att dom sista veckorna av graviditeten är så jobbiga, men för mig är det tvärtom. Bäbisen har sjunkit ner och stabiliserar ryggen utomordentligt, så här pigg i kroppen har jag inte varit på ja.. nio månader.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: