2010-06-07
 21:02:04

Ha ha ha!

Jag berättade ju att vår rabatt utanför är som en vildvuxen djungel. Eller näe, det är ingen rabatt, det är buskar, och Östersundsbostäder bestämde sig för att plantera nya buskar förra året. Därför trodde ju jag att dom skulle rensa bort ogräset också (jag visste inte bättre för jag rensade inte bland dom gamla buskarna). Förra veckan tog dom antagligen in någon sommarjobbare eller praktikant som var ute och klippte gräsmattan. Ni kan ju gissa vad som hände. Han körde över hela rabatten med gräsklipparen. Hahaha. Dom små buskarna som fanns där bland ogräset är jämnade med marken. Haha. Okej, point taken och lesson learned. I framtiden ska jag vara snabbare att rensa ogräs. Promise.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: