2010-06-03
 21:00:48

Färdig...nästan iallafall!

Imorse var jag in på skolan för opponering av magisteruppsatsen. Det gick superbra och egentligen borde jag skutta av glädje... men eftersom att vi fortfarande får göra frivilliga förbättringar på den så kan jag inte riktigt slappna av än. Min study buddy Michael ville inte göra några förbättringar, men jag gör det för att kvalitén ska bli ännu bättre. Så tills uppsatsen är inlämnad till skolan i sitt slutgiltiga skick väntar jag med skuttandet.

Lars och Mille var hemma ensamma med flaskmatning inplanerad för första gången när jag var på skolan. Dom tog sovmorgon och allt flöt på förutom att flaskan inte var så intressant trots att magen kurrade på lillen. Jag var inte borta så länge så det var ingen större fara.. när jag kom hem verkade han hur nöjd som helst.

Imorgon är det avslutning i kyrkan. Jag tänker faktiskt inte gå. Anledning 1: jag är så otroligt utmattad. Anledning 2: då måste jag ha nån som passar Mille, eller följer med, för flaskmatning fungerade ju inte, och anhöriga är inte garanterade plats i kyrkan så det verkar bara struligt och då får det vara.
Det är ungefär som när vi nyligen fått Amelia och jag fyllde 25 år. Jag var så trött att jag spenderade min födelsedag i sängen, med telefonen brevid mig så att jag snällt kunde svara när det ringdes och gratulerades.
Så det är vad jag tänker göra imorgon - vila upp mig rejält! Och eventuellt putsa på uppsatsen.

Jag kan berätta att vi håller på att smida roliga planer för framtiden. Vi har hittat en stuga som vi hoppas kunna köpa. Vi får se hur det går, men det vore otroligt roligt om det går som vi tänkt! Det har iallafall gått så långt att vi fantiserar hela dagarna om att åka till vår lilla stuga och allt vi kan göra där. Mer säger jag inte om det för det vore ju otroligt tokigt för oss om nån snodde idén (stugan) :P Haha!

Näe, nu är det sovdags. Jag ska bara slänga ihop en marinad och be till vädergudarna att det blir grillväder imorgon!


Magistrar!


Omedveten bild på mig och Michael



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: