2010-06-15
 21:28:05

Eventuellt bloggbyte

Jag funderar på att byta bloggadress. Det är så att jag inte har tid att surfa på datorn på dagarna, jag har inte ens tid att slå igång den. Så det lilla jag surfar gör jag via mobilen. Men nu har inte blogg.se någon iPhone app som gör att jag kan uppdatera min blogg (och det funkar inte via webbläsaren). Därför byter jag nog ut bloggen mot en sida som har en iPhone app.
MEN. Jag vill först göra en kul framsida. Så när jag har tid med det byter jag blogg. Eller om nån är en fena på photoshop eller nått annat skojigt program får ni gärna hjälpa mig göra en schysst sida.

Förutom det så blev det ingen stuga. Lika glad är vi för det. Alla sker av en mening och jag kan räkna upp minst två meningar; 1. den ekonomiska meningen, och 2. vi vill vara mobila inför framtida jobbsökande. Vilket kanske kan behövas rätt så snart då jag ska till Sundsvall på jobbintervju på torsdag. Vi får se hur det går, om jobbet känns rätt och om jag ens får det. Spännande.
Och så är vi glada för stugsäljarnas skull som fick ett fint bidrag till sitt husbygge.

Ja, nu blir det nog inget mer uppdaterande den här veckan, vi har fullt upp med annat.
Ha en bra vecka!
Ta-ta



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: