2010-02-03
 15:21:21

Stans bästa förare!

Det är jag det. Och jag låter andra veta när dom inte är lika bra förare. Genom att tuta. Så är det nån som tutar på er ute i trafiken, så är det jag. Jag tutar nämligen för att uppmärksamma andra förare om att dom är idioter. Och konstigt nog stöter jag på sådana nästan dagligen. Idag var det nån tok i Lillänge som tänkte backa på vår fina Audi med ett släp. Han fick ett tut. I förrgår var det en galning som först körde 40 km/h på Basvägen (full av 70 km/h skyltar) och sen började bromsa på påfarten till E14. Hon fick också ett tut. Och dessa tut får dom för att dom utgör fara för andra i trafiken. Och för att jag kan bli en gnutta hetsig.


Therese

Då är jag en du tutar på dvs stans SÄMSTA förare haha, körde mot rött igår, men inte vilket rött som helst, utan när jag satt i djupa tankar (rekommenderas ej när man kör) så körde jag mot TÅG rött, över järnvägen alltså! Sjukt dåligt måste jag säga och nu ska jag skärpa mig i trafiken! BU & TUT på mig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: