2010-02-15
 20:54:46

OS-Guld!

Jahopp. Ikväll gick inte nattningen lika smidigt. Inget gnäll, men en massa smitande och lekande i sängen. Det berodde väll dels på att jag var tvungen att gå ifrån när telefonen ringde, och dels för att nattningen hamnade precis i Kallas lopp. Och snäll mamma som man är bestämde jag mig för att testa lämna Amelia själv när Kalla hade passerat sista mellantiden. Inte stannade Amelia kvar i sängen heller, så hon fick också se Charlotte ta guld =)
Det hade inte gjort mig något att hon har svårt att vänja sig för sängen om det inte vore för att två timmars studerande till tentan försvann. Då blir jag stressad. Jag har som räknat med att kunna läsa på kvällarna. Jaja, resten av veckan får jag hitta någon annanstans att läsa.

Kuuuul att Kalla vann! Och ett sånt lopp (vad jag hörde från barnrummet iallafall, tihi).



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: