2010-02-15
 12:43:37

Morning Glory!

Imorse blev vi väckta klockan 6 av en liten tjej som sjungandes kom och hoppade upp i vår säng! Kan livet bli bättre? Det är perfekt att Amelia kan komma ur sängen själv nu. Då väntar vi bara på att hon kan göra frukost i sängen åt sina föräldrar också, näe då, haha!

Imorse hade jag en grupppresentation och opposition på skolan. Hade jag inte slagit igång datorn igår kl 21:00 för att skicka en länk till Therese hade jag glömt bort det och stannat hemma. Så det kan gå ibland. Med andra ord tillbringade jag resten av kvällen framför datorn och alla hjärtans dag myset fick skjutas på.
Nu läser jag till en tenta på fredag. Och väntar efter mer än en månad på resultat från förra tentan så jag vet om jag måste göra om den nästa vecka (vilket jag måste om inte skolan tyckte synd om vår klass som inte fick mer än en föreläsning under en månads tid).

Och jippi! I helgen unnade jag mig ett par riktigt snygga tights/byxor från Vero Moda! Med risk att bli ordentligt besviken i provhytten beslöt jag mig för att testa dom trots min mage. Och yes, med töjbar resår i midjan var det inga problem! Weeei. Jag kan ha normala brallor!

Om det finns fler koffeinintoleranta tanter där ute så vill jag tipsa om Gevalias koffeinfria bryggkaffe som smakar precis som vanligt kaffe, jättegott, ta en extra skopa bara.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: