2010-02-10
 19:46:37

Mästerkocken

Amelia vill så gärna vara med och titta när vi lagar mat. Förut räckte det med att hon fick sitta i sin stol och titta, men nu ska hon helst upp i famnen så att hon kan se vad som händer i kastruller och stekpannor. Och provsmakas ska det göras också såklart!
Idag bar jag in hennes eget mini-kök i vårt stora kök, om ni förstår vad jag menar. Så att hon, samtidigt som oss, kunde laga mat själv!



Nu är mina två veckor av stenhårt pluggande över. Det firade jag med en lång power nap i eftermiddags, det var tur att Lars kom hem och hjälpte mig upp ur sängen för det var otroligt svårt att slå upp ögonen igen! Nu ska jag och min study-buddy Michael från Ecuador tjuvstarta med magisteruppsatsen. Det ska bli otroligt kul. Bara vi kunde komma på vad vi ska skriva om.


Therese

Hon lagar väl inte mat i fleece där i sitt kök? Du vet hur fort de antänder vid en låtsas spis va hehe...kul att prata med dig förut och ska bli skitkul att se dig och Lars o lilla magen i helgen...ooooh yeeessss:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: