2010-02-18
 10:30:09

Jippi!

Igår var jag och Amelia till BVC för att väga henne. Det hade hon visserligen knappt tid med för det stod en rutchkana utanför som var mer spännande än att sitta på en våg! Hon har gått upp till 10,2 kg! Jippi! Så nu slipper vi oroa oss för att hon inte får i sig tillräckligt med mat. Haha. Jag och Lars funderade på om det var måndagsmiddagen som bidrog till viktuppgången. Vi åt nämligen våfflor, med bland annat smör och socker på, tills Amelia bytte ut tallriken med våfflor mot smörpaketet! Det var väll inte så farligt som det låter, men hon gillar tydligen rent smör! Yuck =)

Och J-I-P-P-I!!! Jag klarade tentan förra månaden som jag var så orolig att jag var tvungen att göra om. Haha. Snacka om att jag fick tröstpoäng för att jag skrev hur mycket bullshit som helst... Jag hade aldrig godkänt tentan, men tackar så mycket för att min lärare gjorde det! Synd bara att betyget blev crap, men det struntar jag i nu! Nu behöver jag inte plugga till det provet nästa vecka. Jippi!

Vår tjejkväll är hotad! Jessica är dunderförkyld. Typiskt.
Krya på dig, hoppas vi kan mysa imorgon!


Crippe

Duktig hon är lilltjejen. Känns bra att hon lärt sig äta rent smör i tidig ålder istället för margarin och annat tjafs :-)


Vero

Grattis Grattis till båda lyckobeskeden :)



PUBLICERAT: 2010-02-19, 17:39:22 | URL: http://veroperos.blogg.se/
Lina

Japp, det där med att äta smör gillar Bella med. Då hon får hårdbröd böjar hon att borra in fingrar och tunga i hålen så får upp allt bregott, sen kanske hon äter mackan om hon har lust, haha. Mjukt bröd går dock oftast ner i sin helhet.



Vi är ju också väldigt flexibla med att flytta, så vi ska bli 08:or till våren minsann! Men det har du kanske läst på bloggen, om du läser? Det ska bli stört spännande och superkul, även om det ju blir så olikt detta som det bara går!



PUBLICERAT: 2010-02-20, 14:17:46 | URL: http://linalindstrom.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: