2010-02-13
 22:35:26

IKEA

Japp. Idag har jag och Lars gjort IKEA. Amelia fick vara med Jessica & Crippe istället för att sitta i en bil mest hela dagen. Therese och Levi mötte oss på IKEA och dumma Madde glömde ta bilder fast jag hade tagit med kameran. Levi har blivit så stor och var så glad och god. Vi hann även med lite snabbmat hemma hos lilla familjen Vestins innan det var dags att bege sig hemåt. Lars var lite stressad för att han har tippat på att vi skulle va hemma kl. 19:00. Jag var inte lika stressad eftersom att min gissning var 20:00. Och vem tror ni vann?? Jo då, ca 19:40 var vi hemma, så jag kammade hem den vinsten!

Det var sjuuukt mycket snö i Sundsvall, snön täckte varenda häck på Thereses gata. Jag är så avis!

Bjuder på bilder från igår eftersom att jag glömde använda kameran idag.


Jag kan skala banan


Och det är så här roligt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: