2010-02-16
 12:51:08

Happy Fettisdag!

Imorse hann jag inte väckas av en sjungandes Amelia, det var nog snarare hon som väcktes av mitt grötkokande, för när jag stod å gjorde lite gröt åt mig själv kom det en liten tjej tassandes på golvet och ville upp i famnen. Sen tog vi med oss gröt och välling och hade picnic i sängen med en snarkandes Lars på andra sidan.

Jag var nyss hos barnmorskan. Hon reagerade på att bäbisen låg väldigt långt ner och huvudet var nästintill fixerat. Så då blev såklart jag lite orolig (jag som inte har hundra koll på vad fixering betyder), men hon tillade snabbt att det inte alls behöver betyda att bäbisen är på väg. Pjuh! Jag har räknat med att gå över tiden med nån vecka, haha, det behövs för att hinna färdigt med så mycket skolarbete som möjligt.

Idag blir det inga semlor utan vi ska kanske på kalas hos Elias istället. Det kan hända att jag bakar semlor till Let's Dance på fredag. Det blir nämligen tjejkväll då - jag, Amelia och Jessica ska ha pyjamasparty. Killarna har grabbhelg i Stockholm och ska se Rammstein på globen.

Näe, nu har jag procrastinated lite väl mycket. Tillbaka till boken.


Therese

Åh önskade att jag kunde vara med på tjejkvällen med, vad mysigt, hade inte läst dethär inlägget då vi pratade nyss, de sa till mig att Levi var fixerat typ två tre veckor innan men när jag kom in och hade värkar så sa de att han inte var riktigt fixerad? Så det är nog ingen fara, hoppas jag:) Vi hörs sen/imorgon:)


Jessica

Woohooo snart blir jag moster. Jag gissar på att knodden kommer 28 feb

Så det blir

Till fjant 28 feb

jag 28 mars

Amelia 28 april



PUBLICERAT: 2010-02-16, 19:23:02 | URL: http://jessicaaaaaa.blogg.se/
Jessica

Jaja lyckas du hålla fjant i magen tills dess så funkar det för mig. Du bad news, jag jobbar till 18 på fredag.



PUBLICERAT: 2010-02-16, 20:28:15 | URL: http://jessicaaaaaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: