2010-02-20
 21:26:47

Bra val!

Hehe, det var ett smart val att vara student under ett OS-år. Då har man inga problem att titta på hockey kl. 6 en måndag morgon. Så det är väll planen so far. Fast jag måste ju lämna Amelia på dagis och hinna med min morgonpromenad också, så vi får väll se. Kanske kan ha resten av matchen i hörlurarna istället.

Igår hade jag tenta och det gick bra. Sen var jag och Amelia hemma resten av dagen och fick besök av Jane, André och Kendra!
Efter det kom det två stycken och kollade på vår soffa och recliners som vi har lagt ut på Blocket. Haha. Och det visade sig vara pappas kompisar! Galet. Vi får se om dom vill ha dom, det var mest en impulsgrej att vi la ut dom, är ingen intresserad gråter vi inte för det. Våra recliners är skönast i världen!

Sen på natten hade några grannar fest... hissen stod inte still en sekund och det tjoades i både trappuppgången och utanför fönstren till tidiga morgonen. Plus att en bil stod och varvade utanför Amelias fönster. Jag kan meddela att jag blev måtligt irriterad, inte irriterad nog för att gå ut å gnälla, men nog irriterad för att ta upp det här! Sen ville Amelia ha mat kl. 5 och kunde inte somna om efteråt. Det har jag inga problem med, men det hade varit lättare om jag hade fått min skönhetssömn =)

Idag har vi varit och hälsat på Rebecca och Marielle och sen kom Jessica hit och åt donken, busade med Amelia (tack, jag är helt slutkörd!) och tittade på damernas super-G.

Ja det var väll det so far tror jag... Just nu är Lars, Crippe och några till grabbar i Globen och tittar på Rammstein. Jag tycker att dom är såå värda en killhelg i Stockholm och hoppas att den blir lyckad.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: