2009-10-21
 20:44:44

Zzzz

Nu är jag trött. Idag har jag bestämt mig för vad jag ska skriva min uppsats om. Föräldrars påverkan på ledarskap. Ungefär. Vi får väll se vad dom vetenskapliga artiklarna jag har hittat säger. Det är nämligen dåligt forskat på det området.. men det löser sig nog.
Så nu är jag nöjd med dagens prestation och ska duscha, titta på Grey's Anatomy och sen sova så gott.

Amelia har varit väldigt frustrerad idag. Jag tror det är för att hon har insett att hon snart kan gå själv. Hon är jätteduktig och släpper själv taget när vi övar. Och vi övar och övar, ändå förstår jag fortfarande inte varför hon är frustrerad och totalt tålamodslös.
Kan-själv andan fanns med under middagen också. Vi åt pasta carbonara och ni kan ju tänka er hur fint det blev runt Amelia när hon absolut skulle äta spaghetti och bacon själv med händerna.


Sölig middag blir busigt bad!


Therese

Jaf ser fram emot när Levi börjar att äta med hehe. Om vi åker upp redan på lördagen med Siv så kanske vi kan stanna på en kaffe?! Kam på er, och du ska se att hon kan nog gå vilken dag som helst....:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: