2009-10-19
 13:12:03

Vad är oddsen?

Den här veckan började med lite Monday Madness!

Vår bil har fått pyspunka, så jag skulle få skjuts med pappa in till min grupp-presentation på skolan. (Jag missar alltid bussen när jag ska lämna Amelia på dagis, vi är tydligen liiite fööör söliga på morgonen).
Så jag lämnar Amelia, går till pappa, vi traskar upp till hans parkering. Och vad ser vi!? Ett platt bak-däck!!

Haha. Det var ju lite skrattretande ändå. Vad är oddsen att båda bilarna har punka?

Well.. med presentationen i åtanke lämnade jag pappa och jäktade till bussen. Blev bara 2 minuter sen till lektionen.


Jenny

Du är utmanad! Kolla min blogg för att se vad du ska göra :)





PUBLICERAT: 2009-10-19, 13:26:12 | URL: http://jennychen.blogg.se/
Therese

Du, bra tvätthjälp du får!:) Jag får ingen av Levi ännu:( haha tur du har en tjej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: