2009-10-27
 10:32:38

Surkärring?

Så vi har en tant i lägenheten ovanför som för en tid sedan blev ensam då hennes gubbe lämnade henne för gladare tider.
Efter att hon blev ensam började jag och Lars fundera på vad ofta hon verkade banka upp nya grejjer på väggarna.
Sen kom takläggare hit och började reparera taket, och fast man knappt sett till dom har det bankats lite då och då.
Igår och idag har byggnadsställningarna dock tagits ner, alltså taket måste vara färdigt, men nyss hörde jag bankande ändå.
Då tänkte jag till. Var det inte så att Amelia precis hade gett av ett trots-skrik för att hon var trött? Jo! Och alldeles efter kom bankandet!
Hahaha. Jag börjar misstänka att surtanten bankar så fort hon hör Amelia göra sin åsikt hörd!
Nu har jag absolut inte ett bitchigt motiv, för sånn är inte jag, men jag måste ju börja hålla koll på om bankandet uppstår när Amelia trots-skriker.
Stackars lilla tant, har hon inget bättre för sig?

To be continued....


Moster

Spännande! Det här vill vi ha en fortsättning på



PUBLICERAT: 2009-10-27, 12:25:27 | URL: http://jessicaaaaaa.blogg.se/
Jane

spännande minsann :)



PUBLICERAT: 2009-10-28, 08:02:24 | URL: http://janemargaretha.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: