2009-10-14
 14:04:26

Morgontrött

Nu har jag precis kommit hem från biblioteket och lunch med pappa. Imorse hade jag prov och nu skriver jag på ett grupparbete som ska vara färdigt tills på fredag.

Om en timma ska jag hämta Little Miss Sunshine från dagis! Jippi!

Haha, så här pigg var hon imorse...



Tror inte att jag har berättat att hon har lärt sig att säga nej, genom att skaka på huvudet. Det lärde hon sig på dagis. Jag försöker få henne till att nicka också, men än så länge håller hon sig till nej.


Gourmet middag: hemmagjord pizza och ärtor


Therese

Vilken härlig middag. Vi får styra up en dinner date snart märker jag:) kraaam till er båda miss sunshines!


Moster

Känner mig lite bortglömd.



PUBLICERAT: 2009-10-15, 08:51:16 | URL: http://jessicaaaaaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: