2009-10-05
 18:43:18

Madde - Amelia 2 - 0

Som jag skrev förut så vill inte Amelia riktigt släppa taget om båda händerna när hon övar på gåendet. Men nu har jag bestämt mig att det är på tiden att hon grow some balls! Så när vi alldeles nyss skulle gå ut ur badrummet släppte jag ena handen. Och hon tvärnitade. Så kom jag på vad Therese sa förut idag när vi pratade i telefon.. att hon såklart behöver nått att hålla i andra handen. Jag tittade mig snabbt omkring och kastade mig över mascaran. Det funkade hur bra som helst! Hon gick nöjt med min hand i ena handen och mascaran i den andra. Hihi!
Idag var Amelias första dag som heltidsdagistjej. Väl väntat var hon trött när jag hämtade henne strax innan kl. 16:00. Så vi sköt fram alla kvällsrutiner och vips så sov hon gott i sängen ungefär 45 min tidigare än vanligt. Det är här jag fick min andra poäng. Hon la sig snällt i sängen utan fight! Jippi! Igår fick jag hålla på närmare en timme innan hon somnade, dels för att hon är svår att lägga och dels för att hon bara har velat sova mellan mig och Lars de senaste 2-3 veckorna.

Nu ska jag tillbringa resten av kvällen med näsan i min kursbok.

Lägger in en bild jag fick som mms idag. Som visar hur glad Lars är när han får va i Gällivare och jobba med ett gäng grabbar.


Lars i Gällivare


Moster

Duktig tjej!



PUBLICERAT: 2009-10-06, 08:49:08 | URL: http://jessicaaaaaa.blogg.se/
Veronica

Hihi Smart med mascaran :)



PUBLICERAT: 2009-10-06, 11:32:50 | URL: http://veroperos.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: