2009-10-09
 18:57:42

Jippi!

Jippi! Lars är hemma!

Amelias reaktion var nog roligast att se. Jag tror att det var först när han kom hem som hon förstod att han hade varit borta. Hon var alldeles tyst, satt i hans knä och somnade, jättenöjd att pappa var hemma. Sen skulle hon äta pannkaka till lunch och satt fint och åt utan att söla, tills Lars gick ut i tvättstugan, då blev det grädde och sylt över allt. Sen så har hon varit väldigt pussig. Först kom hon till mig och ville ha en puss, sen så vill hon ha en puss av pappa. Och så har hon hållt på idag. Själv har jag varit gråtfärdig flera gånger. Det kan också bero på att jag har varit totalt utmattad, Amelia klev upp 3 gånger och åt välling inatt, varav den 3:e gången kl. 5:00 ville hon inte somna om.

Nu har jag inte riktigt tid med det här.. Lars är ju hemma!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: