2009-10-02
 20:25:20

Tröttis igen

Nu är Amelia snorig igen... hon var ju hemma från dagis förra veckan med öroninflammation och efter att ha varit på dagis den här veckan är hon snorig igen. Och ledsen. Och tröööött. Typiskt! Det stämmer verkligen det dom säger, att barn som börjar dagis är sjuk massor. Eller så är det tänder på g, haha, det säger jag ju alltid, men det har bara stämt en av de fyra sista gångerna hon har varit sjuk sen i slutet på augusti.

Amelias hängighet äventyrar morgondagens IKEA resa. Tusan också, vi som var så taggade när vi skulle få hänga med Jessica och Crippe. Med släpvagn dessutom. Med släp blir resor till birsta tusen gånger bättre, shopping without boundaries liksom, hehe.


Amelia 1 år och 5 månader


Amelia 5 månader


tess

men kanske kan ni komma love u xox


Maja

Hon blir banne mig bara sötare och sötare:) Och jag tycker minsann att ni kan försöka komma förbi när jag håller mig hemma också;)



PUBLICERAT: 2009-10-03, 07:55:11 | URL: http://majapaulsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: