2009-11-27
 14:05:11

Moshi moshi!!!

Jippi äntligen fredag! Idag kommer Lars hem från Gällivare. Forever!
Det är helt otroligt! Jag förstår inte hur Amelia kan ha sån koll. Imorse klev hon upp och det första hon sa va "pappa", sen har hon babblat om Lars hela dagen. Jag förstår inte hur hon förstår att han ska komma hem idag. Visserligen säger jag ju det åt henne när hon säger "pappa", men ändå. Vi satt och åt lunch och så damp posten ner i brevlådan och bara för att hon hörde nått i hallen sken hon upp och sa "pappa". Helt otroligt alltså! Nu var det ju inte han i hallen.. men snart är han hemma!

Svinis-sprutan har hon fått också. Det gick hur bra som helst. Och så fick hon en ballong, vilken tur barn har alltså! Fast det var ju bara första, hon ska ha två.

Jag ska börja jobba. Jag har jobbat åt Proffice förut så dom ringde och frågade om jag ville extraknäcka. Yes please! sa jag. Så om en vecka börjar jag jobba på Försäkringskassan. Jobbet i sig är inte direkt ett steg i rätt riktning i min karriär, men jag brukar säga att ett jobb oftast leder till nått annat. Så det blir nog bra det här.

Nu vaknade Amelia och Lars parkerade precis utanför!!
Hej svejs!


Crippe

Nu har du ju gjort bort dig iaf: "Vi satt och åt lunch och så damp posten ner i brevlådan och bara för att hon hörde nått i hallen sken hon upp och sa "pappa". "



Det var alltså brevbären hela tiden :-)

//Crippe



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: