2009-11-08
 19:20:09

Grattis på farsdag!

Grattis på farsdag alla pappor!

Tyvärr hann jag inte träffa min egen pappa idag, men vi ska käka middag nästa helg istället!

Nu har vi kommit hem från Sundsvall. En jättehärlig och avslappnande vecka. Eller ja.. nu ska jag inte ta i, jag hade nog fullt upp att hålla koll på Amelia som helst ville pilla på allt hos familjen Vestins. Och pillade hon inte ville hon gå/springa runt runt i deras lägenheter. Men det var så kul att få träffa dom alla, och lilla Levi som inte var så liten längre! Vi fick också vara med och fira Therese födelsedag och vara med när Levi fick sina två första tänder.


Therese, Limu och Levi


Anne, Bengt och Therese (och jag) skype:ar med Angelica


Amelia och Levi spanar in varandra


Amelia och Levi i Birsta


Anledningen till att bilden ovan blev suddig.. Räkchips!


Amelia och gammelfarmor Astrid

Idag skyndade vi oss hem för att hinna träffa Lars innan han skulle åka tillbaka till Gällivare. I hela tre timmar hann vi umgås. Sen skjutsade vi honom till jobbet och när han vinkade hej då såg Amelia alldeles grinfärdig ut. Och då började såklart jag nästan att gråta också. Det är helt otroligt vad barn förstår mycket.


Amelia myser med pappa Lars

Nu har jag inte tid med det här för jag tänkte faktiskt lyckas med att titta på en film för en gångs skull. "The Proposal" får det bli och lite glass till det! Imorgon börjar första kursen i marknadsföring, så spännande! Jag fick boken om konsument beteende förra veckan och den verkar super. Hoppas kursen blir det också!


Maja

Vilken fin bild på Lars och Amelia. Och the proposal är sjuuuukt rolig, så bra val:)



PUBLICERAT: 2009-11-08, 20:14:44 | URL: http://majapaulsson.blogg.se/
Anonym

Åh vad roligt att se bilder från eran vecka med familjen. Vad stor hon har blivit sötnosen. Lycka till med kursen gumman. Men du, vi snackar snart väl. Kram


Maja

Men Madde, det är tur du har nåt att skylla hormonerna på (grattis för övrigt:D) för jag skrattade mest hela filmen åt Sandra Bullock, haha.



PUBLICERAT: 2009-11-09, 20:45:28 | URL: http://majapaulsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: